روشنایی جاده شورآباد

روشنایی جاده شورآباد

جاده ی شورآباد اسلامشهر ، سالیان متمالی برای استفاده ی هموطنان و ساکنین مناطق اسلامشهر،واوان،جادهی قدیم ساوه ، گلستان و صالح آباد ،و دسترسی این عزیزان برای اتصال سریعتر به تهران و قم، و همچنین  برای کم کردن میزان ترافیک و همچنین دسترسی سریعتر هموطنان ساخته شده است.

این جاده  به سمت اتوبان تهران قم و بلعکس منتهی میشود .

مسافت اجرا شده و زمان اجرای پروژه :

مسافت این جاده، بیش از 6کیلومتر می باشد. روشنایی این جاده برای دید بهتر رانندگان و همچنین هموطنانی که ناچار هستند روزانه این مسیر را برای سرکار رفتن ، بپیمایند، از گذشته تا بحال، بسیار مهم بوده است.

این پروژه در سال 97 و همانطور که گفته شد ،بطول 6کیلومتر در این جاده، انجام گردیده است.

در پروژه روشنایی جاده شورآباد از پروژکتور های خیابانی (چراغ خیابانی)،  150وات طرح ژوپیتر و تنیسی ، به رنگهای آفتابی (3000کلوین) و مهتابی (6500کلوین) با برندهای smd brighelux آمریکا  به سفارش کارفرمای محترم، تولید گشته است.

تعداد پروژکتور های بکار رفته :

این پروژکتورهای خیابانی  (چراغ های خیابانی)، بر روی پایه چراغهای 9متری 2 طرفه  نصب شده اند.فاصله ی هر پایه با پایه ی کناری،طبق استاندارد اداره ی برق، 25 متر می باشد.باتوجه به شرایط خاص محیطی، کابلها بصورت هوایی برده شده است.

تعداد 240 پایه در این محدوده استفاده شده است ومتناسب با همین تعداد پایه، 480 عدد پروژکتورخیابانی (چراغ خیابانی)، در پروژه روشنایی جاده شورآباد استفاده شده است.

این محدوده با توجه به حجم بسیار بالای تردد، همیشه دچار سانح های زیادی برای همطنان ما ،بدلیل نبود روشنایی مناسب را داشته است.که با انجام این پروژه، حجم تصادفات، به شدت بسیار زیادی، پایین آمده است

بعد از اجرای این پروژه، این منطقه از نور بسیار مناسبی برخوردار گشته است ، و علاوه بر تامین نور مناسب برای تردد هموطنانمان، زیبایی خاصی نیز به این محیط داده شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button اسکرول به بالا