روشنایی کارخانه ی فولاد نوین اهواز

روشنایی کارخانه ی فولاد نوین اهواز

درباره پروژه

همیشه مسئله ی مهم در محیطهای صنعتی، میزان مصرف بالای دستگاهها و همچنین فشار وارده به تابلو برق های موجود در این محیطها می باشد.که این مورد در بحث روشنایی باعث ایجاد صدمه به چراغها و پروژکتورهای این محیطها میشود.که امروزه با استفاده از سیستم های نوین روشنایی،تا حد زیادی خود این سیستمها در مقابل اضافه بارها ی ایجاد شده در شبکه،مقاوم هستند.

در پروژه روشنایی کارخانه ی فولاد نوین اهواز برای بهروری هرچه بیشتر ،مدیران مجموعه تصمیم گرفتند که در ابتدا با بکارگیری چراغها ی مناسب ، بهروری کار را بالا ببرند و این بوده که از همان ابتدا روی به سیستمهای فوق کم مصرف led آورده اند.

روشنایی سوله

چندین سوله در کنار هم،احداث شده که بخشی از آنها برای تولیدات محصولات فولادی و بخشی نیز برای انبار درنظر گرفته شده است.

بعد از مطرح شدن پروژه روشنایی کارخانه ی فولاد نوین اهواز و دادن ابعاد سوله و میزان لوکس نوری مدنظر، چراغ سوله ای 100وات ،گزینه ی مناسب برای این پروژه در نظر گرفته شد.

محصولات استفاده شده در روشنایی سوله

در این پروژه از چراغ های سوله ای 100 وات smd با برند بریج لوکس آمریکا  استفاده شده است.ارتفاع تاج 9متر و به ترتیب تا به 7متر هم کاهش می باد.

از 22 عدد چراغ سوله ای در 8 ردیف 3تایی در هر سالن در این پروژه استفاده شده است.

چراغ سوله ای باتوجه به داشتن یک لنز 60 درجه و همچنین یک رفلکتور آنالایز شده برای انعکاس هرچه بهتر نور، بما در ایجاد پوشش نوری مناسب در محیط و همچنین عدم ایجاد سایه در محیط کارخانه را، فراهم نموده است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button اسکرول به بالا