نورپردازی برج میلاد تهران

پروژه نورپردازی برج میلاد تهران با بهره گیری از وال واشر های پارسانور افق آسیا انجام گردید. هدف از انجام این پروژه نورپردازی دیواره های برج میلاد تهران بود. این پروژه توسط خود شرکت نصب واجرا گردید و در بازه ی کمتر از یک ماه به اتمام رسید.

برج میلاد تهران که از سال در سال 1372 به منظور ایجاد فضای نو و جذاب برای شهروندان تهرانی و ایرانی و ایجاد یک نماد ملی با توجه به توان مهندسین ایرانی ، مدیران شهری را بر آن داشت تا برای رفع مشکلات مخابراتی و تلویزیونی شهر و موارد مطروحه، اقدام به انجام مطالعات اولیه (مطالعات شناخت) به منظور احداث مجموعه چند عملکردی نمایند. سرانجام در سال 1376 ( 1998 میلادی ) عملیات اجرایی برج آغاز و شركت يادمان سازه مجري پروژه برج ميلاد تهران از طرف شهرداري تهران معرفی گردید.

و اما این برج بلند قامت چندین سال است که به عنوان نماد شهر تهران توسط گردشگران خارجی و شهروندان ایرانی شناخته می شود. از این رو روشنایی این برج نیز بسیار مهم می باشد. همانطور که میدانید نورپردازی بخش عظیمی از یک پروژه ساختمانی را به دوش می کشد. در پروژه نورپردازی برج میلاد از والواشر های مولتی کالر استفاده شده تا با تغییر طیف رنگی، نمای زیبایی را به برج و در نهایت به شهر تهران ببخشد.

یکی از نکات مهم در نورپردازی برج میلاد تهران

از آنجا که چراغ ها در نورپردازی نمای ساختمان و برج، بیرون هستند و در معرض آب و گرد غبار هستند، این چراغ ها با IP بالا تولید می شوند و با چند مرحله ریختن رزین، تمامی منافذ فریم چراغ پر شده از ورود رطوبت جلوگیری می کنند. که این امر عمر چراغ را بالا برده و در مقابل خطرات احتمالی ایمن می شود.

یکی دیگر از امکانات چراغ های مولتی کالر پارسانور افق آسیا، قابلیت کنترل رنگ با ریموت کنترل و از راه دور است. این ویژگی کمک می کند تا شما تنوع انتخابی بیشتری برای روشنایی خود داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button اسکرول به بالا