دوربین مداربسته arlo هم پروژکتور و هم دوربین هوشمند !

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که مجبور باشید به علت دید دوربین مداربسته, از پروژکتور های outdoor یا مادون قرمز کنار دوربین مداربسته استفاده کنید. ا

حالا این موضوع تماما توسط دوربین مداربسته arlo برطرف شده است! شما با خرید یک محصول همزمان یک پروژکتور LED قدرتمند نیز, در محوطه خانه خود دارید. با بلاگ پارسانور افق آسیا همراه باشید.

دوربین مداربسته arlo

این دوربین هوشمند به سرعت در حال محبوب شدن است, علت اصلی این موضوع امکانات هوشمند این دوربین مداربسته است. بدنه این گجت کاملا در برابر بارش باران مقاوم بوده و مقاومت بسیار خوبی در برابر آب دارد.

این دوربین بدون نیاز به سیم, تصاویر ضبط شده را بصورت زنده به موبایل یا لپتاب شما ارسال می کند.

فیلمبرداری 2k :

کیفیت فیلمبرداری دوربین arlo بسیار بالاست. از این رو تمام جزئیات و رنگ ها از نگاه شما پنهان نمی ماند. با این قابلیت شما به راحتی می توانید زوم خوبی در تصویر داشته باشید. این ویژگی زمانی خودش را نشان می دهد که دزدی اتفاق بیفتد, و شما بخواهید با زوم کردن چهره ی مجرم, و یا پلاک ماشین دزد را بخوانید.

دوربین مداربسته

دیگر امکانات فیلمبرداری این دوربین می توان به زاویه 160 درجه لنز و قابلیت تشخیص حرکت و اشیاء اشاره نمود. به طوری که هنگان عبور جسم یا فرد از جلوی دوربین, پروژکتور روشن شده و دوربین شروع به ارسال تصویر به موبایل شما می کند.

دوربین و پروژکتور

همانطور که مشاهده می کنید شما یک پروژکتور هوشمند نیز خواهید داشت, که وقتی از سرکار به منزل میاببد راه رو براتون روشن می کنه.

قیمت بالا !

گجت ها اصولا قیمت پایینی ندارند و دوربین arlo نیز همینطوره. قیمت این محصول در سایت امازون 200$ دلار است. که با مشکلات ورود به کشور قیمت تمام شده آن حدود 9 میلیون تومان آب میخورد! البته ساخت شبیه دوربین آرلو امکان پذیره که نیاز به ادغام دانش روشنایی و دوربین مداربسته را دارد. اگر شما متخصص این حوزه هستید با ما در ارتباط باشید.

سخن آخر

 

همه ی ویژگی های دوربین آرلو آدم رو به هوس میندازه تا حتما یکی  ازش رو داشته باشه, اما نباید این نکته رو فراموش کرد که قیمت این پروژکتور بالاست و این دوربین ضد سرقت, شاید خودش طعمه سارق ها شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button اسکرول به بالا