پروژکتور استادیوم چیست ؟

استادیوم LED یا نور زمینه ورزشی چیست؟

چراغ LED زمین ورزشی برای عملکرد بازیکنان بسیار مهم است. وقتی هر حرکتی می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند ، پس نور کم نور با سطح روشنایی بهتر گزینه مناسبی است. پروژکتور استادیوم LED برای برنامه های ورزشی داخل و خارج طراحی شده اند. اپتیک های High Tech بدون سخت بودن نور را به جایی که شما نیاز دارید می رساند.

 

چراغ استادیومی

هدف اصلی این چراغ ها افزایش دید بازیکنان با تأمین نوری درست مثل نور خورشید طبیعی است. علاوه بر این ، باعث بهبود دید تماشاگران و مسئولان می شود. نکته قابل توجه در مورد این چراغ ها مناسب بودن آنها برای انواع ورزش ها است.

برای ورزشهای زیر می توان از این نوع روشنایی استفاده کرد:

  • چراغ های فوتبال
  • چراغ های بیس بال
  • چراغ های بسکتبال
  • چراغ های زمین تنیس
  • عرصه اسب سواری
  • ورزش های دیگر

چراغ های LED برای استفاده در استادیوم مناسب هستند زیرا یک راه حل کارآمد برای روشنایی است. نور LED نوری ایمن و با کیفیت ساطع می کند .نوری که توسط این چراغ ها تولید می شود نور طبیعی خورشید را تکرار می کند ، ایمن است و بازیکنان را قادر می سازد تا به وضوح ببینند.

مورد بعد اینکه، چراغ های LED مدت زمان طولانی دوام می آورند و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کنند.   دلایل مختلفی برای سرمایه گذاری در چراغ های ورزشی LED وجود دارد. در اینجا چند مورد از جذاب ترین آنها را بیان می نماییم. 1)امن تر استیکی از مهمترین دلایل نصب چراغ های LED ،ایمنی بازیکنان ، کارکنان و تماشاگران است.

چرا از چراغ led استفاده می شود ؟

این محلول روشنایی آلودگی کمتری ایجاد می کند و نور یکنواختی را در زمین بازی فراهم می کند. این امر باعث می شود تا چشم هایی با دید بهتر راحت تر باشند تا از اشتباهات و آسیب ها جلوگیری کنند.

2) بیشتر دوام داردچراغ های LED قوی و بادوام هستند.

آنها به راحتی آسیب نمی بینند. به همین دلیل است که گزینه مناسبی برای یک زمین ورزشی است. این چراغ ها برای دوام طولانی ساخته شده اند و می توانند 6 برابر بیشتر از روشنایی سنتی دوام داشته باشند. چراغ های LED می توانند تا 50000 ساعت کار کنند.

 

پروژکتور led

هزینه های تعمیر و نگهداری 1500 وات پروژکتور استادیوم متال هالیدها می تواند 5 هزار دلار در طول 20 سال باشد ، وقتی مواد را اضافه می كنید ، اجاره آسانسور و زمان برق را اضافه می کنید.

3) سطح روشنایی چراغ LED زمین ورزشی، برای افزایش دید بازیکنان ، هواداران و مسئولان  بسیار عالی است.

چراغ های میدان ورزشی LED به گونه ای طراحی شده اند که از روشنایی معمولی روشن ترند.

4)تعمیر و نگهداری کمدلیل دیگر نصب چراغ های LED نیاز به نگهداری کم است. از آنجا که می تواند تا 50000 ساعت طول بکشد ، شما مجبور نیستید مرتباً چراغ ها را عوض کنید. صرفه جویی زیادی در هزینه های نگهداری و آسانسور اجاره کنید   5)

بدون مواد شیمیایی خطرناک چراغ های LED سازگار با محیط زیست سازگار هستند. این به این دلیل است که آنها حاوی جیوه نیستند و اشعه ماورا بنفش مضر برای پوست و محیط شما منتشر نمی کنند. 1000 وات تا 2000 وات هالیدهای فلزی سطح خطرناکی از اشعه ماورا بنفش را پر می کنند که پر از جیوه است.

چراغ های میدان ورزشی LED برای جایگزینی چراغ های متال هالید و سدیم فشار بالا ، بسیار مناسب هستند. برای روشنایی کنوانسیون ، شما باید به وات توجه داشته باشید در حالی که برای چراغ های LED ، شما باید روی لومن ها تمرکز کنید.

اگر می خواهید چراغ متال هالید یا فشار سدیم 400 وات را جایگزین کنید ، باید از یک چراغ LED 150 وات با 20000 لومن استفاده کنید.

برای جایگزینی یک سدیم یا متال هالید با فشار بالا 1000 وات ، باید یک چراغ LED 300 وات با 40000 لومن نصب کنید.

درصورتی که بخواهید چراغ فشار قوی یا هالید فلزی 1500 وات را جایگزین کنید ، می توانید یک چراغ LED با 450 وات و 60000 لومن داشته باشید.

درصورتی که بخواهید پروژکتور استادیوم فشار قوی یا متال هالید 2000 وات را جایگزین کنید ، می توانید یک چراغ LED با 600 وات و 80000 لومن داشته باشید.

 

 

منبع : پارسانور افق آسیا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button اسکرول به بالا