روشنایی ورودی شهرستان اروندکنار

 

روشنایی فضای سبز ورودی شهرستان اروندکنار استان خوزستان

شهرستان اروندکنار واقع در استان خوزستان در جنوب غربی ترین نقطه ی ایران عزیزمان واقع شده است. و در 55 کیلومتری شهرستان آبادان واقع شده است.
لازم به ذکر است که بیش از پیش باید برای آبادانی این منطقه از کشور عزیزمان،گام برداشته شود . بدلیل موقعیت استراتژیک این  شهرستان بدلیل همسایگی و فاصله ی بسیار کم با کشور عراق ، موقعیت برای سرمایه گذاری و ایجاد زیرساختارهای اقتصادی برای ایجاد رونق کسب و کار برای اهالی محترم این شهرستان، بیش از پیش احساس میشود.

اهمیت روشنایی منطقه و استفاده از برج نوری

بدلیل موقعیت خاص این منطقه و مشرف بودن به منطقه ی فاو، شهرستان اروندکنار از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. و میتواند یک قطب اقتصادی برای کشور عزیزمان،ایجاد نماید.
یکی از پروژهایی که شرکت پارسا نور افق آسیا در این شهرستان بهمراه کارفرمای محترم، انجام داده است، روشنایی فضای سبز ورودی شهرستان می باشد.
در پروژه ی روشنایی ورودی این شهر باتوجه به احداث فضای سبز و تفریحاتی در شهرستان اروندکنار، برای بحث روشنایی این پروژه از برجهای نوری و پروژکتورهای led استفاده شد.

محصولات استفاده شده در پروژه 

در پروژه از پروژکتورهای 50 وات مدل آرین ، بر روی برج های نوری 6 متری و به تعداد 4 عدد بر روی هر برج،از این پروژکتور استفاده شده است.
تعداد 25 برج نوری و مجموعا 100عدد پروژکتور برای این پروژه استفاده شده است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button اسکرول به بالا