نورپردازی هتل ساری

در پروژه نورپردازی هتل ساری از آن جهت که برای مالک محترم،بسیار حائز اهمیت بود که در شب نیز همچون روز، نمای زیبای هتل مشخص باشد و همچنین باعث جلب و جذب بیشتر گردشگر و اقامت در این مکان باشد،تصمیم به نورپردازی این مجومه و البته از نوع حرفه ای آن گرفتند.

بعد از بررسی های بعمل آماده از مکان و البته محیط پیرامون،تصمیم به این گرفته شد که از وال واشر برای نورپردازی این مجموعه استفاده شود ، البته از نوع وال واشرهای فول کالر حرکتی (پیکسلی) که جزو تولیدات خاص و منحصر بفرد شرکت پارسا نور افق آسیا می باشد، استفاده شود.

هر وال واشر حرکتی  3*18 وات می باشد که هر 6ال ای دی 1 پیکسل در نظر گرفته شده است.

از وال واشرهای 1متری و نیم متری برای نورپردازی این مجموعه استفاده شده است.

همزمانی و نور یکدست و یکنواخت ایجاد شده، طیف گسترده و وسیع رنگ و همچنین افکتهای بسیار عالی و  مهیج، نورپردازی هتل ساری را بسیار چشم نواز نموده است.

خروجی بسیار مطلوب و دل نواز پروژه نورپردازی هتل ساری بعد از اجرا  و راه اندازی، علاوه بر تایید کارفارمای محترم و رضایت کامل ایشان از پروژه هتل ساری، باعث شد که چندین پروژه ی مشابه نیز، در نقاط مختلف ،اتفاق بیفتد. و این افتخار نصیب مجموعه ی پارسا نور افق آسیا باشد تا بتواند در خدمتگزاری به  تعداد بیشتری از هموطنانمان سهمی بیشتر از قبل داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button اسکرول به بالا