روشنایی کارخانه ی تولید ادوات کشاورزی در شهرستان دزفول

پروژه ادوات کشاورزی در شهرستان دزفول، واقع در ابتدای جاده سردشت، انجام شده است.

این کارخانه بدلیل ساخت ادات کشاورزی ،دارای سوله های بسیار بزرگ و طویلی بود که برای بهره وری هرچه بیشتر ،نیاز به روشنایی مناسبی داشتند.با توجه به اینکه خود این کارخانه از ابتدا دارای سیستم های روشنایی پرمصرف بخار سدیم بودند،همین عامل باعث مصرف بالای برق را در برداشت.

با توجه به رویکرد مالک کارخانه، نظر به تعویض سیستمهای قدیمی با سیستمهای روشنایی led برای کم کردن مصرف و همچنین بالابردن بهروری بیشتر و نیز اینکه دستگاه های تولید ادوات،دارای مصرف بالایی بودند و برخی از اوقات به ناچار باید برخی از روشنایی را کم میکردند، پس از بررسی محیط، سیستم روشنایی به اینگونه تغییر کرد.

از پروژکتورهای 50 وات مدل آرین برای روشنایی فضای داخلی سوله ها و از پروژکتورهای خیابانی 150وات طرح تنیسی برای روشنایی فضای بیرونی محوطه ی کارخانه استفاده شد.

پروژکتورهای 50 وات مدل آرین بدلیل مصرف بسیار پایین و همچنین همپوشانی بسیار خوبی که دارند،توانستند که محیط را بطور کامل و بدون ایجاد سایه، روشن کنند. و همچنین پروژکتور یا چراغ خیابانی نیز جایگزین چراغهای بخار سدیم قدیمی شد که در نهایت هم میزان نور ایجاد شده از گذشته بسیار بالا بود و هم میزان مصرف انرژی تا حد بسیار زیادی پایین آمد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button اسکرول به بالا