روشنایی کارخانه ی تولید سبدهای پلاستیکی در شهرستان اندیمشک

در این پروژه که در شهرستان اندیمشک ،واقع در شهرک صنعتی این شهرستان انجام شده است ،از چراغ های سوله ای 100وات با تراشه ی بریج لوکس آمریکا در ارتفاع 7متری استفاده شده است.

در این پروژه بخاطر تجهیزات و دستگاههای تزریق پلاستیک، نور مناسب ،یکی از مهمترین پارامترهای بود که برای بهره وری بیشتر و زمان بیشتر فعالیت کارخانه،مد نظر بود که با توجه به رویکرد صحیح مالک کارخانه،پس از ساخت بنا،از همان ابتدا از چراغهای led برای روشنایی فضای داخلی کارخانه استفاده شد.همچنین از پروژکتورهای تانکی 100وات لنز دار و 150وات لنزدار ، نیز برای روشنایی فضای بیرونی و محوطه ی کارخانه استفاده شده است.

تعداد15 عدد چراغ سوله ای 100وات برای روشنایی فضای داخلی سوله ، و همچنین تعداد10عدد پروژکتور تانکی لنزدار و 6عدد پروژکتور تانکی 150وات لنزدار نیز در این پروژه بکار رفته است.

نور بسیار مطلوب و با حجم بالا و بدون سایه ی ایجاد شده در فضای داخلی سوله، یکی از  مثبت ترین و مهمترین نکاتی بود که کارفرمای محترم پس از اجرای پروژه از آن رضایت کامل داشتند.همچنین نور ایجاد شده در محوطه ی بیرونی نیز با توجه به استفاده از پروژکتورهای تانکی لنزدار ،هم از نظر طول برد و هم از نظر پاشش نور در محیط، بسیار عالی و خوب بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button اسکرول به بالا